להבנתי - זה "גם וגם" - גם מי שלמד במסלול לתעודה וגם מי שלמד לתואר שני עומדים בסטנדרט.
זה מאוד מוזר, בעצם אוניברסיטת חיפה הצליחה כאן..
כך הם לא יצטרכו לעבור את התהליך של ההכרה למסיימי התואר השני - מספיר שמשהו למד לתואר שני בביה"ס לתרפיה באומנות, משרד הבריאות כבר סומך עליהם שהם דאגו להכשרה - הרי המסלול של התעודה באוניברסיטה נסגר וכעת כחלק מהתואר השני הוסיפו שנה ג' שבה מכשירים לטפל.
מוזר - בהתחלה כותבים שתואר שני בטיפול באומנות יהיה חובה ובסוף כותבים על סיום של תואר שני או לימודי תעודה בטיפול בהבעה ויצירה(לא טיפול באומנות). יכול להיות שהכוונה שלימודי תואר שני ותעודה בטיפול בהבעה ויצירה מסתיימים באיזשהו שלב להיות מוכרים ובמקומם תיכנס חובת תואר שני בטיפול באומנות?
אלון - שים לב - בעמוד 4 שתי שורות אחרונות מדברות על סיום לימודים לטיפול בהבעה ויצירה לתעודה או לתואר שני. מה זה אומר לפי דעתך?
השבמחקלהבנתי - זה "גם וגם" - גם מי שלמד במסלול לתעודה וגם מי שלמד לתואר שני עומדים בסטנדרט.
השבמחקזה מאוד מוזר, בעצם אוניברסיטת חיפה הצליחה כאן..
כך הם לא יצטרכו לעבור את התהליך של ההכרה למסיימי התואר השני - מספיר שמשהו למד לתואר שני בביה"ס לתרפיה באומנות, משרד הבריאות כבר סומך עליהם שהם דאגו להכשרה - הרי המסלול של התעודה באוניברסיטה נסגר וכעת כחלק מהתואר השני הוסיפו שנה ג' שבה מכשירים לטפל.
מוזר - בהתחלה כותבים שתואר שני בטיפול באומנות יהיה חובה ובסוף כותבים על סיום של תואר שני או לימודי תעודה בטיפול בהבעה ויצירה(לא טיפול באומנות). יכול להיות שהכוונה שלימודי תואר שני ותעודה בטיפול בהבעה ויצירה מסתיימים באיזשהו שלב להיות מוכרים ובמקומם תיכנס חובת תואר שני בטיפול באומנות?
השבמחק